English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید معاون عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی ایران از شرکت البرز قزوین

بازدید معاون عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی ایران از شرکت البرز قزوین
معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در شرکت انبارهای عمومی البرز قزوین، از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای این شرکت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «محمد اکبری» معاونت عملیات و امور گمرکی با حضور در محل شرکت انبارهای عمومی البرز قزوین، ضمن استماع گزارش عملکرد این شرکت در یکسال گذشته و اقدامات انجام شده طی هشت سال گذشته که از سوی «محسن علی‌یاری» مدیرعامل شرکت البرز قزوین ارایه شد، از سایت شرکت شامل انبارها، هانگار، بارانداز، ریل اختصاصی، ایستگاه آتش‌نشانی، تجهیزات تخلیه و بارگیری، تعمیرگاه، مانیتورینگ و همچنین پروژه 6000 متری احداث بارانداز جدید بازدید کرد.

محمد اکبری در این دیدار با اظهار رضایت از نظم و نظام موجود در فرآیند عملیات شرکت البرز قزوین، استمرار فعالیت مجموعه را بر محور ارتقای سطح کیفیت و بهبود مستمر خواستار شد و قول مساعد برای رفع مشکلات این شرکت با مساعدت ستاد مرکزی را ارایه داد.

مدیرعامل شرکت البرز قزوین نیز ضمن قدردانی از معاونت عملیات و امور گمرکی و مدیر اجرایی و امور گمرکی ستاد مرکزی، خواستار استمرار حضور و بازدید دوره‌ای مدیران ارشد ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی ایران از این مجموعه شد.



۲ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۵۶
تعداد کلیک: ۱,۷۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500